Немає товарів
Купуючи швейні машини, оверлоки, коверлоки і вишивальне обладнання в магазині Тато Швей, Ви отримуєте сертифікований товар, гарантійний талон і касовий чек, які необхідні для безкоштовного гарантійного ремонту, протягом 12, 24 або 36 місяців в залежності від виробника і моделі обладнання.
Сервісний центр обслуговує швейну техніку наступних виробників: Rold, Janome, Necchi, Bernina, Bernette, Isew, Brother, Jaguar, Singer, Juki і Pfaff.
Демонстрація і тестування швейної техніки в магазинах "Тато Швей" здійснюється безкоштовно при купівлі товару!
У разі повторного звернення клієнта в магазин або по телефону (онлайн за допомогою месенджерів), для консультації по індивідуальній настройці (не входить в гарантію), заправки ниток, демонстрації функцій швейної техніки та інших питань пов'язаних з експлуатацією швейної техніки, оплачується окремо! Після оплати, фахівець сервісного центру погодить з Вами час для онлайн консультації або по телефону. Вартість даної послуги - 590 грн/30 хвилин.
Київ
Харків
Одеса
Дніпро
Кривий Ріг
Львів
Запоріжжя
Івано-Франківськ
Не знайшли в списку свого міста з сервісним центром?
Зверніться в найближчий або в центральний сервісний центр у м. Київ, куди Ви зможете відправити обладнання на ремонт за допомогою кур'єрської компанії "Нова Пошта".
Офіційний термін гарантії на швейну техніку 12, 24 або 36 місяців з дня покупки, в залежності від виробника і моделі. Точний період гарантійного обслуговування, можна дізнатися на сторінці товару інтернет магазину Тато Швей або в гарантійному талоні до Вашого виробу.
Важливо! Вартість діагностики швейної техніки - 490 грн. Якщо випадок є гарантійним, плата за діагностику повертається клієнтові!
Якщо випадок не гарантійний, вартість налаштування (ремонту) без урахування запчастин або повної профілактики:
Побутова електромеханічна швейна машина - від 990 грн.
Побутова комп'ютерна швейна машина - від 1390 грн.
Побутовий оверлок або розпошивальна машина - від 1390 грн.
Побутова вишивальна машина - від 2590 грн.
Важливо! На всю швейну техніку, придбану в мережі магазинів "Тато Швей", нашим клієнтам надається додаткова знижка 30% на сервісне обслуговування швейної техніки на протязі 5-ти років з дати продажу.
Всі оплати виконуються на банківський рахунок підприємця або готівкою в касу з обов'язковою видачею фіскального чека (або отриманням копії онлайн).
Правильне і чітке заповнення гарантійного талона із зазначенням назви моделі, серійного номера виробу, дати продажу і печаткою компанії.
Наявність оригіналу гарантійного талона.
Використання виробу відповідно до умов інструкції з експлуатації.
а) деталі швейного обладнання, які швидко виходять з ладу або є витратними матеріалами
Швейні голки, лапки та інші аксесуари з комплекту.
Човник, шпульний ковпачок, вкладиш.
Лампу, запобіжник, педаль.
Нитковдівач, котушкотримач.
Дротяні вироби (компенсаційні пружини, нитконапрямляючі і т.д..
Голкова пластина, ремені, ножі.
б) періодичне технічне обслуговування, встановлення та налаштування швейного обладнання
Як виникли при порушенні покупцем інструкції з експлуатації обладнання.
Спричинені стихійними лихами.
Програмного забезпечення.
Відмовити в гарантійному обслуговуванні за умови не дотримання 1-го пункту.
А також у випадку з пунктом 2-м або 3-м.
Непродовольчі товари, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, задовольняються за згодою продавця. Задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
На території України.
Поширюється на продукцію, придбану в мережі магазинів Тато Швей та наших партнерів.
На неполадки обладнання, що виникли в процесі виготовлення.
Або внаслідок прихованих дефектів.
Заміну несправних запчастин.
Виконання безкоштовних ремонтних робіт протягом гарантійного терміну.
За умови наявності запасних частин не може бути більше 14 днів за кожною одиницею обладнання.
За відсутності запчастин термін ремонту може бути збільшений, але не більше ніж на 30 робочих днів.
Термін гарантії на заміну запасних частин не перевищує термін гарантії на виріб.
Тільки в момент отримання замовлення.
При купівлі товару в магазині.
Якщо виріб, який призначений для побутового використання, експлуатувався для здійснення підприємницької діяльності, а також інших потреб, які не відповідають прямим призначенням.
Несправностей обладнання при недотриманні умов експлуатації або помилкових дій користувача, неправильної установки.
Механічних пошкоджень під час транспортування або використання.
Стихійного лиха (блискавки, пожежа, повінь і т.п.), а також інших причин, які не стосуються продавця і виробника.
Потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах и т.д..
У разі ремонту або внесення конструктивних змін не уповноваженими особами, розкриттям пломб, порушення цілісності корпусу.
Пошкодження в результаті невідповідності нормам в електромережі, температури і вологості в приміщенні, експлуатації без заземлення (щодо пром обладнання) і т.п..
Пошкоджень, які виникли у разі використання нестандартних і неякісних витратних матеріалів, комплектуючих, запасних частин, носіїв інформації, а також програмних продуктів, що були встановлені або рекомендовані виробником.
Якщо у Вас виникли сумніви щодо комплектації або заявлених характеристик обладнання, уточніть їх у менеджерів компанії в день покупки.
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Доставку повернення, в тому числі обмін, оплачує клієнт, крім випадків виробничого браку (висновок про брак видає механік після діагностики).